ElderCare maakt gebruik van cookies en heeft een aangepast privacy statement conform AVG – Klik voor meer informatie. Accepteren

Terug naar overzicht

Resultaten Klanttevredenheidsonderzoek 2018

4-2-2019


Bij ElderCare zien wij een goede klantenservice als een van de belangrijkste onderdelen van ons vak. Wij streven ernaar om u altijd te voorzien van de beste oplossingen en adviezen. Ieder jaar weer proberen wij onszelf hierin te verbeteren. Dit doen wij mede door uw mening te vragen bij het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek.

Dit jaar hebben wij 566 vragenlijsten verzonden. Hierop hebben wij 218 reacties gehad, wat neerkomt op een fantastisch reactiepercentage van 38%! Dit komt de kwaliteit van het onderzoek ten goede en geeft ons een representatief beeld van hoe u onze service waardeert. Wij willen dan ook iedereen hartelijk danken voor de medewerking aan ons onderzoek!

Een belangrijke vraag voor ons is de vraag of u ElderCare zou aanraden aan een collega of bekende. Hoe hoger het cijfer op deze vraag, hoe waarschijnlijker het is dat ElderCare aangeraden wordt. Op deze vraag gaf maar liefst 96%(!) van de respondenten ons een 7 of hoger. In totaal zou zelfs 52% van de respondenten ElderCare zeker weten aanraden aan een collega of bekende, zij gaven ElderCare een 9 of hoger.

ElderCare is zeer trots op deze mooie cijfers. Wij hopen dat wij ook in 2019 u weer te kunnen verblijden en zelfs verrassen met onze service. Ook hebben wij genoeg handvatten uit uw feedback kunnen halen waarmee wij ons verder kunnen gaan verbeteren. Heeft u het Klanttevredenheidsonderzoek nog op uw “te doen stapel” liggen? U kunt het nog steeds insturen! Wij zijn altijd blij met uw feedback.

De winnaars zullen binnenkort hun prijs ontvangen. ElderCare wenst jullie veel plezier met de VVV-bon!