ElderCare maakt gebruik van cookies – Klik voor meer informatie Accepteren

Levering Producten

ElderCare zorgt ervoor dat uw bestelling, op een dag dat het u uitkomt, discreet bij u thuis wordt bezorgd. Indien u uw bestelling op werkdagen vóór 13:00 aan ons doorgeeft, kunt u deze de volgende dag al verwachten.

Levering aan verzorgings- en verpleeghuizen

Naast particulieren levert ElderCare ook aan bewoners in verzorgings- en verpleeghuizen. Deze leveringen worden door onze distributiepartner, Centraal Boekhuis, verzorgd. In overleg met het verzorgings- of verpleeghuis wordt een vaste afleverdag besproken. De producten kunnen indien gewenst zelfs tot op kamerniveau geleverd worden, wat als groot voordeel heeft dat de verzorging niet met de dozen hoeft te sjouwen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat er een spoedlevering nodig is, die afwijkt van de vaste leverdag, dan zal de levering bij de receptie worden afgegeven.

Levering thuiszorg en particulieren

ElderCare maakt gebruik van de diensten van PostNL. De pakketservice van PostNL bezorgt 6 dagen per week, met uitzondering van zondagen en algemeen erkende feestdagen.

Uiteraard is het mogelijk om een voorkeur aan ons door te geven. Het aflevertijdstip is echter afhankelijk van de route, we kunnen u hieromtrent dus helaas geen beloftes doen. De dag voor de aflevering krijgt u een e-mail met daarin het verwachte afleveringstijdstip. Uiteraard zal PostNL haar uiterste best doen om gehoor te geven aan uw voorkeur. Indien gewenst ontvangt u de dag voor de levering een e-mail met daarin een indicatie van het verwachte tijdstip van bezorging.

Indien uw bestelling niet kan worden afgeleverd, bijvoorbeeld omdat er niemand aanwezig is, zal PostNL uw pakket aanbieden bij de buren. In dat geval wordt in de brievenbus een schriftelijke mededeling achtergelaten. N.B. Als u niet wil dat uw pakket bij de buren wordt aangeboden, dient u dit duidelijk te melden bij het plaatsen van de bestelling. PostNL zal dan een tweede poging doen om de bestelling bij u thuis af te leveren. Wanneer deze tweede poging plaatsvindt, wordt vermeld op het kaartje dat u in uw brievenbus vindt. Mocht de tweede afleverpoging onverhoopt ook niet lukken, dan zal uw pakket retour gebracht worden naar ons magazijn. Wij zullen dan contact met u opnemen en, indien nodig, een nieuwe leverdatum afspreken.

Bij bestellingen van boven de €50,- excl. BTW. worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kunnen wij u helpen?

Heeft u vragen? Bel ons gerust op 079-3610081 voor vrijblijvend persoonlijk advies en/of informatie.

Contact gegevens
Telefoonnummer +31 79 361 0081
Faxnummer +31 79 361 4984
E-mail info@eldercare.nl
Postadres Postbus 288,
2700 AG Zoetermeer
Bezoekadres Chroomstraat 30,
2718 RR Zoetermeer